Booking.com

Booking.com

Booking.com to jeden z najbardziej popularanych serwisów intermnetowych, dzięki kótremu możemy w łatwy i szybki spoósb dokonać rezerwacji zakwaterowania- online. Strona działa już od ponad 10 lat i znana jest na całym świecie. Każdego dnia rezerwacji dokonuje tam ponad milion osób. Booking. com oferuje nam bardzo zróżnicowane oferty zakwaterowań. Od małych pensjonatów i apartamentów w niskiej cenie, aż po piękne 5 gwiazdkowe hotele. Strona jest świetnie dopracowana, dzięki filtrowaniu paramentów ofert. Każda osoba, nawet najbardziej wymagająca jest w stanie znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce zakwaterowań. Serwis dostępny jest w 40 językach, a miejsca hotelowe występują w 227 krajach.

Zalety

- Jedna z najbardziej popularnych stron dotycząca zakwaterowań online
-Strona posiada dopracoane fitry
- Godna zaufania
- Szybka rezerwacja
- Obiekty w 227 krajach

Wady


Ostatnie 3 opinie o Booking.com

Trochę nie wiem skąd tyle krytyki do samego booking, skoro zazwyczaj to hotel...

Zamówiłem u nich miejsce w pokoju, wszystko bez problemów. Reklamują się...

Zarezerwowałem apartament w Szczecinie i musze przyznać że cena była...

Promocje

Opinie użytkowników: Średnia ocena: 4 z 17 recenzji

5
avatar

Trochę nie wiem skąd tyle krytyki do samego booking, skoro zazwyczaj to hotel anuluje rezerwacje. Sam wiele razy korzystałem i jestem zadowolony!

Grzesiek 2018-08-14 17:10:30

avatar

Zamówiłem u nich miejsce w pokoju, wszystko bez problemów. Reklamują się że mają najniższe ceny, ale spotkałem się z sytuacjami, że na stronach hoteli ceny były jednak niższe.

Kubi 2018-08-14 08:58:27

avatar

Zarezerwowałem apartament w Szczecinie i musze przyznać że cena była przystępna, oczywiście booking zadbał o wszystkie szczegóły i prowadzi bardzo rzetelne opinie o miejscach noclegów. Zachęcam do korzystania :)

Michal 2018-08-13 18:15:55

avatar

Generalnie nie polecam, lepiej szukać samemu noclegów i rezerwować na ich stronach internetowych. Booking pobiera prowizje nie oferując nic w zamian, ale nie ma się co dziwić, musieli dużo wydać na reklamy.

Tix 2018-08-13 15:47:45

avatar

Wiele razy rezerwowałam hotel czy pensjonat za ich pośrednictwem, nie miałam problemów z rezerwacjami, fajna, intuicyjna porównywarka. Można więc łatwo znaleźć nocleg. Polecam.

IgaR 2018-08-04 11:46:20

avatar

Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!! Taki o to booking.com polecam z czystym sumieniem Adrialin!!!!

MajaU 2018-08-03 19:19:24

avatar

Z perspektywy potencjalnego gościa hoteli, jakie Booking ma w swojej ofercie jestem niezmiernie zadowolony z ich , systemu ocen, dzięki któremu mogę bez problemu trafić na dobry, bo polecany przez wcześniejszych gości hotel oraz sprawnego pośrednictwa w rezerwacji i opłatach oraz przede wszystkim gigantycznej liczby hoteli z jakimi współpracują. Planując wakacje jest to pierwsza i podstawowa strona, z której korzystam.

krycha7 2018-07-27 12:10:54

avatar

Stanowczo muszę odradzić booking, zwłaszcza po ostatnio spotkanej mnie sytuacji.
W piątek w nocy dostaję informację o odwołanej rezerwacji w Barcelonie (której dokonałam dobre kilka miesięcy temu, żeby nie wydać na zakwaterowanie fortuny) bez żadnego wytłumaczenia i z poleceniem pozostałych obiektów, które dwukrotnie przebijały cenę mojego zakwaterowania. W związku z tym zadzwoniłam na infolinię żeby dowiedzieć się czegoś więcej, jednak Pani nie wiedziała niczego konkretnego, za to zaproponowała zadośćuczynienie za niedogodności w postaci 25 euro, które dostanę za pomocą linka na poczcie. Minęły dwa dni, żadnego linka nie było, więc dziś znowu wraz z mamą zadzwoniłyśmy na infolinię. I cóż za zwrot akcji - dzisiaj Pani powiedziała, że 1. ma notatkę z rozmowy w piątek po południu, która nagle się zmieniła w notatkę z soboty po południu! 2. koleżanka z sobotniej infolinii nagle nie pozostawiła żadnej notatki po jakiejkolwiek rozmowie! 3. booking nie ma żadnej postawy, żeby oferować komukolwiek zadośćuczynienie, więc Pani zasugerowała nam, że to my kłamiemy i wyraźnie powiedziała, że wierzy swoim współpracownikom. 4. Na pytanie, czy nie można sprawdzić wiarygodności przez - tak wyraźnie zaznaczane - nagrywanie rozmowy, Pani powiedziała, że służy ona do celów szkoleniowych, a nie rozwiązywania problemów. 5. Na pytanie, gdzie można zgłosić taką sytuację, Pani powiedziała, że mailowo, ale są duże opóźnienia, więc nieprędko możemy spodziewać się rozmowy.

Podsumowując, ta sytuacja na długi czas przekreśliła booking w moich i moich najbliższych oczach, dlatego jeśli chcecie oszczędzić sobie nerwów, stresu i zwyczajnego zarzucania kłamstwa (!) to dajcie sobie spokój z booking'iem.

Jutka 2018-07-16 11:34:28

avatar

Ja niestety spotkałam się z nieprofesjonalnością portalu booking.com, co prawda inna sytuacja. Mój obiekt jest od połowy maja zarejestrowany na portalu, dziś jest 4.07 więc mija półtora miesiąca i obiekt jest dalej nieaktywny. Dlaczego? Bo nie potrafią wysłać listu z kodem aktywacyjnym i oczywiście nikt nie wie dlaczego. Na infolinii, jak już się dodzwonisz po 30 minutach, możesz usłyszeć tylko, że list idzie od 7 do 14 dni, ale jakoś żaden z 3 nie dotarł,i nie mogę powiedzieć, że osoby obsługujące linię należą do najmilszych. Oczywiście sprawdzałam poprawność adresu, czy żadnego listu nie ma na poczcie i nic. Pytałam co mam robić, to słyszę, że czekać, a tu sezon rozpoczęty, a mieszkanie stoi puste...

Maksi 2018-07-04 05:34:44

avatar

Zawsze rezerwujemy miejscowki przez booking. com niestety w tym roku zarezerwowania my domek za 2000 tyś. a po tygodniu i zakupie biletów lotniczych dostaliśmy info że cena podana w ofercie jest nieprawidłowa i aktualną to ponad 4-krotność pierwszej ceny. Jedynie co proponuje serwis to anulowanie rezerwacji :( Słabo.

Lili 2018-04-26 08:54:50

Dodaj swoją opinię - zarejestruj się lub zaloguj się

Szybka rejestracja:

Twoja ocena:

O nas

Opinie.info.pl to portal z opiniami internautów o firmach, produktach, usługach. Dziel się opiniami, bierz udział w konkursach i dołącz do naszej społeczności

Newsletter