Booking.com

Booking.com

Booking.com to jeden z najbardziej popularanych serwisów intermnetowych, dzięki kótremu możemy w łatwy i szybki spoósb dokonać rezerwacji zakwaterowania- online. Strona działa już od ponad 10 lat i znana jest na całym świecie. Każdego dnia rezerwacji dokonuje tam ponad milion osób. Booking. com oferuje nam bardzo zróżnicowane oferty zakwaterowań. Od małych pensjonatów i apartamentów w niskiej cenie, aż po piękne 5 gwiazdkowe hotele. Strona jest świetnie dopracowana, dzięki filtrowaniu paramentów ofert. Każda osoba, nawet najbardziej wymagająca jest w stanie znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce zakwaterowań. Serwis dostępny jest w 40 językach, a miejsca hotelowe występują w 227 krajach.

Zalety

- Jedna z najbardziej popularnych stron dotycząca zakwaterowań online
-Strona posiada dopracoane fitry
- Godna zaufania
- Szybka rezerwacja
- Obiekty w 227 krajach

Wady


Ostatnie 3 opinie o Booking.com

Proszę przeczytać do końca, żeby każdy wiedział co może go spotkać,...

Kilkakrotnie rezerwowałam hotele przez booking.com służbowo. Ostatnio...

Wiele razy korzystałem z Bookingu i nie było żadnych problemów. Ostatnio...

Promocje

Opinie użytkowników: Średnia ocena: 3 z 37 recenzji

avatar

Proszę przeczytać do końca, żeby każdy wiedział co może go spotkać, korzystając z Booking.com.
Na wakacje zarezerwowałem pobyt dla mnie oraz rodziny w Mielnie. Hotel Planeta *** , pokój dla czterech osób, w cenie śniadanie, całość płatna z góry, za 4 noce 1800 zł. Po przybyciu, zanim wszedłem do pokoju, opłata klimatyczna 28 zł i opłata za psa (malutki York), 160 zł... a wiec zanim dostałem klucze ekstra dopłata 200 zl. To jest mało istotne, istotne jest to, że jak wszedłem już pokoju to okazało się, że to nie jest pokój dla 4 osób, tylko pokój z 4 łóżkami. 4 polowe łóżka, dla rodziny z małymi dziećmi, z malutką łazienką i malutka szafą bez czajnika, szklanek - czegokolwiek (dzieci 8 lat i 1,5 roku). W tym samym momencie poszedłem do recepcji, i powiedziałem, że to jakaś pomyłka, że taki pokój nie powinien być w ofercie dla rodzin z dziećmi. Pani w recepcji była bardzo miła i chciała zamienić nam pokuj, ale za dodatkowa opłatą na dwie noce o później znowu zmiana pokoju. Stwierdziłem wiece z rodziną, że wracamy do domu! Kolejne 300 km i kilka godzin jazdy z małymi dziećmi. Chcąc być w porządku, napisałem oficjalna rezygnacje z pobytu, licząc, że dogadam się jak ludźmi o odzyskam chociaż cześć pieniędzy, chociażby za niewykorzystane posiłki, wodę, prąd i sprzątanie pokoju. Oczywiście bezpośrednio w hotelu nic nie ugraliśmy. Postanowiłem wiec poprosić o pomoc Booking.com. Skontaktowałem się z nimi, wymieniliśmy kilka e-maili i... nic z tego. Stwierdzili, że niestety nie są w stanie pomóc, bo oferta zawarta na stronie była czytelna i przejrzysta. Taka otrzymałem pomoc, czyli żadną. przełknąłem wiec gorycz wyrzuconych pieniędzy w błoto (1800zl), ale postanowiłem chociaż wystawić opinie na temat całej zaistniałej sytuacji na stronie Booking.com. Opinie wystawiłem, i czekałem na jej zatwierdzenie. Po tygodniu dostałem informacje, ze opinia nie może zostać opublikowana bo zawiera nieprawidłowe treści (myślałem, że chodzi o kwoty, które wpisałem), poprawiłem wiec opinie i wystawiłem ponownie, ale po tygodniu nie było opinii na stronie hotelu. Napisałem więc ponownie do Booking.com, o co chodzi? Dostałem odpowiedz, że nie mam prawa do opinii bo nie skorzystałem z pobytu?! Można się domyślić co zacząłem czuć. Podsumowując okazało się, że zapłaciłem 1800 zł za nic, chcąc być w porządku, zrezygnowałem z pobytu, żeby hotel mógł sobie na moje miejsce kogoś znaleźć a za to dostałem kopa! I ani pieniędzy, ani opinii, tak mnie załatwił Booking.com. Nigdy więcej nie skorzystam och usług.

Ma3stro86 2019-09-29 09:00:49 +0

avatar

Kilkakrotnie rezerwowałam hotele przez booking.com służbowo. Ostatnio zarezerwowałam Central City Apartment w Niregyhaza i zdecydowanie nigdy więcej booking.com. Właściciel noc (dokładnie 21,25) przed wyjazdem anulował rezerwacji. Nie miałam możliwości odczytać email. Jak w dzień wyjazdu dzwoniłam do niego, żeby umówić się na spotkanie nawet nie wspomniał, że anulował rezerwację. Powód zawsze można sobie wymyślić ... kto sprawdzi... Zarezerwował zastępcze zakwaterowanie, bo o czym ja wiedziałam już dawno, problem coś znaleźć, które absolutnie nie odpowiadało naszym wymogom. Wycieczka była prezentem dla rodziców i skończyła się bardzo dużym rozczarowaniem. Nie wiadomo było, czy wracać 160 km z powrotem, czy przemęczyć się. Do booking.com 3 razy pisałam skargę, nawet nie odpisali. Jak to jest, że ja musiałabym zapłacić za anulowanie rezerwacji w przedwieczór wyjazdu a właściciel nie ponosi żadną karę???

adriana 2019-08-25 16:26:45 +0

avatar

Wiele razy korzystałem z Bookingu i nie było żadnych problemów. Ostatnio jednak pomyliłem daty rezerwacji i nie uzyskałem żadnej pomocy z ich biura obsługi klienta. Kilka razy odpisali mi , że nie mogą znależć mojej rezerwacji (podałem im wszystkie niezbędne dane), a następnie nie odpisywali na moje e-maile. Na pomoc z ich strony nie można więc liczyć. Więcej nie będę rezerwował niczego przez Booking i ostrzegam wszystkich , że w razie problemów nie można na nich liczyć.

Ryszard 2019-06-24 08:22:48 +0

avatar

Brak odpowiedzi na reklamację (czekam już ponad 2 miesiące). Brak nagrody za udział w programie poleceń (obiecują zwrot 50 lub 60 PLN za zarezerwowanie hotelu z polecenia np. znajomego, ale to fikcja i mydlenie ludziom oczu). Od jakiegoś czasu przestali szanować klientów. Na szczęście jest wiele innych portali rezerwacyjnych. Nie polecam więc booking.com.

kamilos 2019-05-30 12:50:39 +0

avatar

W marcu znalazłam nocleg w Rzymie (6 dni) w ofercie bezzwrotnej. Zarezerwowałam i zapłaciłam. Byłam zadowolona i zakupiłam bilety lotnicze i wszystko dopięłam na ostatni guzik. Po 2 miesiącach otrzymuję maila, że obiekt anulował moją rezerwację i tyle. Dzwoniłam do nich i nic. Mówią, że im przykro, ale nic nie mogą zrobić. To jest niepoważne. Teraz muszę czekać na zwrot moich pieniędzy , lotu nie mogę odwołać i zostałam na lodzie. Nigdy więcej.

Emilia 2019-05-10 06:25:13 +0

avatar

witam. Chciałam dzis podzielic sie swoja opinia o booking - nie spotkalam sie z czyms takim... teraz wiem skad biora sie same dobre opinie . Przez booking zarezerwowalam apartament w Kijowie KievApartmentNow Maidan niestety otrzymałam apartament o zupelnie innej lokalizacji i niestety gorszy Apartament - był brudny posciel cuchnąca i brudne kołdry leżały w schodku na miotły , jedna posciel na dwie kołdry ... na klucz czekałyśmy godzine w deszczu.... szkoda pisac . Wystawiłam taka włąsnie opinie na jaka zasłużył ten apartamet . Jedna dobe przed wyjazdem podano mi inny adres zadzowniłam do booking aby to wyjasnic , niestety obsluga z infolinii nie potrafiła skontaktowac sie z obiektem mieli mi oddzownic , oczywiście bez odzewu...
dzis otrzymałam email z booking ze mam skorygowac swoja opinie ...
i oczywiscie opinia moja zostałą usunięta
teraz wiem dlaczego obiekt ma 8,5 punktow
jeszcze nadmienie ze apartament miał by delux za niemałe pieniądze
ostanio rezerwowałam na aribnb i nigdy takiech sytuacji nie było
to tez byłą moja ostania rezerwacja na booking - choćby dlatego ze usuneli opinie i wprowadzaja ludzi takim swiadomym zachowaniem w błąd
nad opiniami napis
" Opinie sprawdzone w 100%
Prawdziwi Goście. Prawdziwe wyjazdy. Prawdziwe opinie."
ta owszem ale te złe usunięte
pozdrawiam




basiaG 2019-05-06 20:19:24 +0

avatar

Czy dużo osób korzystało z miejsca w pokoju wieloosobowym na booking com? Jak to wygląda, da się przeżyć, czy raczej odradzacie?

Kalinda 2019-04-28 10:56:40 +0

avatar

Szczerze mówiąc nie wiem skąd te negatywne opinie o booking.com, bo ile razy korzystałem z ich usług, to rzeczywiście znajdywałem najniższe ceny pokoi i wszystko przebiegało jak należy.

piłkarz20 2019-03-31 10:02:10 +0

avatar

Stanowczo odradzam udział w Programie Poleceń. Booking.com pozostawił sobie pełne prawo do anulowania przyznanej nagrody już po pobycie w obiekcie, a próby wyjaśnienia i reklamacje są ukracane stanowiskiem: 'Z powodów bezpieczeństwa i ochrony danych, niestety nie możemy udzielić państwu szczegółowych informacji, który dokładnie punkt regulaminu nie został spełniony'.

Martyna002 2019-03-29 09:21:26 +1

avatar

Zero wsparcia ze strony Booking.com jeżeli coś jest nie tak.
Chwalą się swoim programem gemius - że niby możliwość późniejszego wymeldowania, welcome drinki - pic na wodę
Cena podana na stronie nie zawsze jest ceną ostateczną. Jeżeli hotel pobiera płatność z karty kredytowej może coś doliczyć jako "prowizję banku" itp.
Booking.com udostępnia dane karty kredytowej hotelom i zdarza się, że któryś z pracowników jednego z nich wykrada te dane (zdarzyła mi się taka sytuacja). Wtedy w magiczny sposób znikają pieniądze z karty.
Na booking.com należy wybierać wyłącznie oferty bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Pl 2019-03-01 03:17:56 +0

avatar

Niby reklamują się, że najlepsze ceny w sieci, a jak czasem szukałem noclegu to na stronie internetowej miejsca noclegowego było taniej niż u nich. Fakt, że czasem mają lepsze ceny niż na stronach hoteli, ale nie zawsze, trzeba zawsze sprawdzić gdzie się bardziej opłaci.

elixir 2019-02-21 20:53:10 +0

avatar

W przeciągu kilku lat współpracy jestem zdumiony w jak złym kierunku rozwija się booking.com. Mam tutaj na myśli m.in dodawanie nowych obiektów. Obecnie nie ma żadnej selekcji i weryfikacji. Obiekt można dodać pod różną , czasami niechlujną. Portal akceptuje zupełną dowolność. Dodanie np obiektu "Apartament w bloku osiedlowym koło sąsiadki z ósmego piętra z dwoma pokojami" - taka nazwa pewnie byłaby również możliwa do dodania. Dodawane są mieszkania w blokowiskach dumnie nazywane apartamentami. Uważam, że wprowadzanie do bazy takich obiektów to wprowadzenie gości szukających noclegi w błąd. Teraz również implementacja narzędzia tzw. booking button, który pozwala pozyskiwać z własnej strony hotelarza rezerwację ma być płatna! To kuriozum totalne. Nie polecam booking.com również ze względu na wysokie prowizje.

Arek 2019-01-17 12:59:24 +0

avatar

Niestety z wielkim rozczarowaniem muszę stwierdzić, że firma jest bardzo nieprofesjonalna. Wzięłam ostatnio udział w promocji przyznawania dodatkowych punktów w programie Vitay za rezerwacje dokonywane w Booking.com z linku na stronie Orlenu. Punktów nie ma, a rozpatrywanie mojej reklamacji przez Booking.com (który nie przekazał stosownych danych Orlenowi) utknęło w martwym punkcie (nie mam odpowiedzi od firmy, pomimo wielokrotnie podejmowanych prób uzyskania wyjaśnień). Obługa klienta poniżej jakichkolwiek standardów.


AS 2019-01-03 10:52:40 +0

avatar

Rezerwacja hotelu - cene przy rezerwacji powinienem widziec przez 3 kroki to 353pln
Cena z booking.com którą widziałem przez 2 kroki na ostatnim etapie się zmieniła - podwyższyła. na 383pln.
Booking i hotel próbował coś wyjaśnić ale bezskutecznie.
Booking wykorzystam następnym razem do poszukania jakiegos hotelu - lecz będe rezerwował bezpośrednio na recepcji hotelu




Thomas 2018-12-01 05:42:15 +0

avatar

Zgadzam się, trzeba uważać na booking.com, czasem lepiej samemu poszukać noclegu, tam można na przykład znaleźć hotel, a następnie znaleźć samodzielnie jego stronę i tam zarezerwować nocleg. Sam tak robię i uważam to za najlepszą opcje

Franek 2018-09-01 09:32:42 +0

avatar

Ostrzeżenie! Z booking.com jest wszystko ok póki nie ma kłopotów. W sytuacjach problematycznych wsparcie jest słabe. Korzystałem z booking juz 160 razy, więc mam doświadczenie. Gdy trafiłem na nieuczciwego właściciela obiektu zwróciłem się do booking. Na 5 moich maili nie otrzymałem żadnej odpowiedzi tylko maile zupełnie nie na temat. Dodatkowo moja negatywna opinia na temat noclegu nie pojawiła się - usunięto ją/mimo, że opinia następnego gościa całkowicie potwierdziła moje słowa/. Obiekt ma ocenę na booking 9.0 tymczasem są to oszuści. Zatem opinie na stronie booking są niewiarygodne! Gdyby klient, który również został oszukany przez wspomniany obiekt przeczytał moją opinię być może uniknąłby oszustwa....

Możecie sobie sprawdzić jak na stronie wygląda obiekt i co jest napisane: Dessewffy Street Apartment w Budapeszcie. A potem przeczytajcie opinie Ernesto z Irlandii. Moja podobna nie ukazała się.

grzegorz 2018-08-18 09:09:03 +0

avatar

Booking.com to chyba najbardziej znana marka jeśli chodzi o hotele w Polsce. Jak to jest z nimi w rzeczywistości? Wybierałem nocleg na kilka tygodni przed planowaną datą i na kilka dni przed okazało się, że cena jest dużo wyższa, bo mieli jakieś tam błędy...

Pantera9 2018-08-17 11:45:43 +0

avatar

Ktoś zamawiał pojedyncze łóżko w pokoju za pomocą booking? Trochę się obawiam jak to wygląda i czy to jest oki?

Maniek 2018-08-16 21:05:45 +0

avatar

Uwielbiam u nich zamawiać pokoje, wszystko jest bardzo przejrzyste, prowadzą oceny każdego lokum co pomaga w wyborze. Polecam!

Riker 2018-08-15 23:16:23 +0

avatar

Rezerwowałam apartament na booking com, cena była bardzo dobra i nocleg również okej.

Aga1 2018-08-15 20:09:14 +0

avatar

Trochę nie wiem skąd tyle krytyki do samego booking, skoro zazwyczaj to hotel anuluje rezerwacje. Sam wiele razy korzystałem i jestem zadowolony!

Grzesiek 2018-08-14 17:10:30 +0

avatar

Zamówiłem u nich miejsce w pokoju, wszystko bez problemów. Reklamują się że mają najniższe ceny, ale spotkałem się z sytuacjami, że na stronach hoteli ceny były jednak niższe.

Kubi 2018-08-14 08:58:27 +0

avatar

Zarezerwowałem apartament w Szczecinie i musze przyznać że cena była przystępna, oczywiście booking zadbał o wszystkie szczegóły i prowadzi bardzo rzetelne opinie o miejscach noclegów. Zachęcam do korzystania :)

Michal 2018-08-13 18:15:55 +0

avatar

Generalnie nie polecam, lepiej szukać samemu noclegów i rezerwować na ich stronach internetowych. Booking pobiera prowizje nie oferując nic w zamian, ale nie ma się co dziwić, musieli dużo wydać na reklamy.

Tix 2018-08-13 15:47:45 +0

avatar

Wiele razy rezerwowałam hotel czy pensjonat za ich pośrednictwem, nie miałam problemów z rezerwacjami, fajna, intuicyjna porównywarka. Można więc łatwo znaleźć nocleg. Polecam.

IgaR 2018-08-04 11:46:20 +0

avatar

Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!! Taki o to booking.com polecam z czystym sumieniem Adrialin!!!!

MajaU 2018-08-03 19:19:24 +0

avatar

Z perspektywy potencjalnego gościa hoteli, jakie Booking ma w swojej ofercie jestem niezmiernie zadowolony z ich , systemu ocen, dzięki któremu mogę bez problemu trafić na dobry, bo polecany przez wcześniejszych gości hotel oraz sprawnego pośrednictwa w rezerwacji i opłatach oraz przede wszystkim gigantycznej liczby hoteli z jakimi współpracują. Planując wakacje jest to pierwsza i podstawowa strona, z której korzystam.

krycha7 2018-07-27 12:10:54 +0

avatar

Stanowczo muszę odradzić booking, zwłaszcza po ostatnio spotkanej mnie sytuacji.
W piątek w nocy dostaję informację o odwołanej rezerwacji w Barcelonie (której dokonałam dobre kilka miesięcy temu, żeby nie wydać na zakwaterowanie fortuny) bez żadnego wytłumaczenia i z poleceniem pozostałych obiektów, które dwukrotnie przebijały cenę mojego zakwaterowania. W związku z tym zadzwoniłam na infolinię żeby dowiedzieć się czegoś więcej, jednak Pani nie wiedziała niczego konkretnego, za to zaproponowała zadośćuczynienie za niedogodności w postaci 25 euro, które dostanę za pomocą linka na poczcie. Minęły dwa dni, żadnego linka nie było, więc dziś znowu wraz z mamą zadzwoniłyśmy na infolinię. I cóż za zwrot akcji - dzisiaj Pani powiedziała, że 1. ma notatkę z rozmowy w piątek po południu, która nagle się zmieniła w notatkę z soboty po południu! 2. koleżanka z sobotniej infolinii nagle nie pozostawiła żadnej notatki po jakiejkolwiek rozmowie! 3. booking nie ma żadnej postawy, żeby oferować komukolwiek zadośćuczynienie, więc Pani zasugerowała nam, że to my kłamiemy i wyraźnie powiedziała, że wierzy swoim współpracownikom. 4. Na pytanie, czy nie można sprawdzić wiarygodności przez - tak wyraźnie zaznaczane - nagrywanie rozmowy, Pani powiedziała, że służy ona do celów szkoleniowych, a nie rozwiązywania problemów. 5. Na pytanie, gdzie można zgłosić taką sytuację, Pani powiedziała, że mailowo, ale są duże opóźnienia, więc nieprędko możemy spodziewać się rozmowy.

Podsumowując, ta sytuacja na długi czas przekreśliła booking w moich i moich najbliższych oczach, dlatego jeśli chcecie oszczędzić sobie nerwów, stresu i zwyczajnego zarzucania kłamstwa (!) to dajcie sobie spokój z booking'iem.

Jutka 2018-07-16 11:34:28 +0

avatar

Ja niestety spotkałam się z nieprofesjonalnością portalu booking.com, co prawda inna sytuacja. Mój obiekt jest od połowy maja zarejestrowany na portalu, dziś jest 4.07 więc mija półtora miesiąca i obiekt jest dalej nieaktywny. Dlaczego? Bo nie potrafią wysłać listu z kodem aktywacyjnym i oczywiście nikt nie wie dlaczego. Na infolinii, jak już się dodzwonisz po 30 minutach, możesz usłyszeć tylko, że list idzie od 7 do 14 dni, ale jakoś żaden z 3 nie dotarł,i nie mogę powiedzieć, że osoby obsługujące linię należą do najmilszych. Oczywiście sprawdzałam poprawność adresu, czy żadnego listu nie ma na poczcie i nic. Pytałam co mam robić, to słyszę, że czekać, a tu sezon rozpoczęty, a mieszkanie stoi puste...

Maksi 2018-07-04 05:34:44 +0

avatar

Zawsze rezerwujemy miejscowki przez booking. com niestety w tym roku zarezerwowania my domek za 2000 tyś. a po tygodniu i zakupie biletów lotniczych dostaliśmy info że cena podana w ofercie jest nieprawidłowa i aktualną to ponad 4-krotność pierwszej ceny. Jedynie co proponuje serwis to anulowanie rezerwacji :( Słabo.

Lili 2018-04-26 08:54:50 +0

Dodaj swoją opinię - zarejestruj się lub zaloguj się

Szybka rejestracja:

Twoja ocena:

O nas

Opinie.info.pl to portal z opiniami internautów o firmach, produktach, usługach. Dziel się opiniami, bierz udział w konkursach i dołącz do naszej społeczności