Booking.com - czy warto?

Booking.com to jeden z najbardziej popularanych serwisów intermnetowych, dzięki kótremu możemy w łatwy i szybki spoósb dokonać rezerwacji zakwaterowania- online. Strona działa już od ponad 10 lat i znana jest na całym świecie. Każdego dnia rezerwacji dokonuje tam ponad milion osób. Booking. com oferuje nam bardzo zróżnicowane oferty zakwaterowań. Od małych pensjonatów i apartamentów w niskiej cenie, aż po piękne 5 gwiazdkowe hotele. Strona jest świetnie dopracowana, dzięki filtrowaniu paramentów ofert. Każda osoba, nawet najbardziej wymagająca jest w stanie znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce zakwaterowań. Serwis dostępny jest w 40 językach, a miejsca hotelowe występują w 227 krajach.

Zalety:

- Jedna z najbardziej popularnych stron dotycząca zakwaterowań online
-Strona posiada dopracoane fitry
- Godna zaufania
- Szybka rezerwacja
- Obiekty w 227 krajach

Wady:

brak

Ocena

2.5/5

Promocje

Aktualnie brak promocji dla "Booking.com". Sprawdź wkrótce!

Najnowsze opinie i skargi o "Booking.com":

Rezerwowałam apartament w Krakowie przez Booking. Godzine przed przyjazdem do Krakowa, dowiedziałam się że obiekt...
Booking.com to przykład molocha, który każdego traktuje jako źródło przychodu - tylko i wyłącznie. Macie...
Nie polecam i przestrzegam. Booking.com naraził mnie na duże koszty za odwołanie rezerwacji na święta grudniowe...

Wszystkie opinie o Booking.com (46):

avatar
Martyna002 3 lata temu Stanowczo odradzam udział w Programie Poleceń. Booking.com pozostawił sobie pełne prawo do anulowania przyznanej nagrody już po pobycie w obiekcie, a próby wyjaśnienia i reklamacje są ukracane stanowiskiem: 'Z powodów bezpieczeństwa i ochrony danych, niestety nie możemy udzielić państwu szczegółowych informacji, który dokładnie punkt regulaminu nie został spełniony'.
3
avatar
mallorca4 9 miesięcy temu Rezerwowałam apartament w Krakowie przez Booking. Godzine przed przyjazdem do Krakowa, dowiedziałam się że obiekt mnie nie przyjmie. Nie był dobrze sprawdzony. Pani z booking zaproponowała inny , droższy nocleg za który miałam zapłacić a booking po przesłaniu faktury na maila booking miał mi zwrócic różnice w ciągu 2 tygodni . Fakturę przesłałam a booking ma ignoruje. I tak już miesiąc. Nie dostałam od booking ani jednej odpowiedzi na maile w sprawie zwrotu różnicy ni pieniędzy. Nie polecam.
2
avatar
HELPER 10 miesięcy temu Booking.com to przykład molocha, który każdego traktuje jako źródło przychodu - tylko i wyłącznie. Macie problem? To spróbujcie się z kimś tam skontaktować. Nikt nie odpowiada na maile, a do kontaktu wymyślają program w postaci chatbota... który nie rozumie większości pytań albo udziela krótkich odpowiedzi z zakładki FAQ - zazwyczaj nie na temat. Infolinie booking są permanentnie przeciążone. To zadowoleni Klienci ??? Btw. komunikat z infolinii z 02.09.21 - polska infolinia jest całkowicie wyłączona :) Dla komunikujących się po angielsku to nie problem, tyle że angielskojęzyczny konsultant powie Wam, że "przekazuje sprawę do właściwego działu i ktoś się odezwie". Nikt się jednak nigdy nie odzywa.
2
avatar
R08 1 rok temu Opiszę mój przypadek - jestem gospodarzem ale horror może dopaść też podróżujących. W moim przypadku znany serwis noclegowy nagle i bez przyczyny wyłączył moje konto, na którym były rezerwacje do końca sierpnia. To jeszcze nic. Następnie poinformowano mnie, że za odbyte pobyty gości nie otrzymam przelewów. Rezerwacji nie mogę odwołać, nie mam kontaktu z gośćmi bo nie mam już konta. Z kolei gości nie poinformowano, że "obiekt" ich nie przyjmie bo gospodarz cudem dowiedział się (po kilku dniach telefonicznych rozmów z obsługą), że gościłby ich za darmo. Jedną rodzinę wypoczywającą za free właśnie pożegnałem. Serwis sprzedał im moją usługę ale ja kasy nie zobaczę bo zerwano w międzyczasie ze mną umowę. Ciekawe prawda? Ok nie jesteś gospodarzem ale podróżujesz więc bywasz gościem? Wracajmy do gości, którzy zaplanowali wakacje nad morzem, zrobili przelew, są na miejscu i nagle okazuje się, że w obiekcie za który zapłacili są już inni goście z konkurencyjnego serwisu (np. takiego na literkę A) ponieważ gospodarza odcięto od możliwości kontaktu z nimi a zaniepokojonym zniknięciem obiektu z serwisu powiedziano, że mimo wszystko ich rezerwacje się odbędą (czyli kasę sobie zostawiamy a gospodarz daje obiekt za darmo). Tak więc goście na miejscu mają dwie opcje: spać na chodniku albo dodzwonić się po godzinie wyczekiwania do konsultanta, który może poszukać im innego obiektu w okolicy - tak na ostatnią chwilę :) Ciekaw jestem czy zdarza się, że obiekt zastępczy spełnia nasze kryteria a o pokryciu się terminów pobytu/wyjazdu możemy zapewne zapomnieć.
2
avatar
zaneta 1 rok temu Na wrzesień miałam rezerwacje w Rzymie 5 dni w tym śniadanie. Na miejscu okazało się że śniadanie w weekend muszę zorganizować sobie sama bo z powodu pandemii restauracja w weekend jest zamknięta. Hotel zobowiązał się do zwrotu części pieniędzy (12euro) za pośrednictwem bookingu. Obsługa klienta bookingu poinformowała mnie że hotel dokonał zwrotu na potwierdzenie przesłali zrzutę tego przelewu i że w ciągu 24h otrzymam pieniądze. Dziś już listopad pieniędzy jak nie było tak dalej nie ma. Piszę do nich codziennie z zapytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i albo nie odpowiadają wcale albo sporadycznie pytają o dane rezerwacji po czym sami mi je przesyłają jakbym się sama o nie pytała.
1
avatar
WojciechOlejniczak 1 rok temu Booking obiecuje zwrot różnicy cen za znalezienie tańszej oferty w danym obiekcie w innym serwisie internetowym. Nic bardziej mylnego. Na odpowiedź na przesłane przeze mnie oczywiste dowody znalezienia niższej ceny czekam już ponad tydzień. Za cztery dni rozpoczynam pobyt w obiekcie. Przypuszczam, że Booking czeka, bym pojechał do obiektu, zapłacił wyższą cenę, po czym moja sprawa będzie już nieaktualna.
1
avatar
Akinom 2 lata temu Jedna wielka katastrofa. Z powodu pandemii odwołaliśmy rezerwację na pobyt w Austrii- oczywiście bezzwrotna zaliczka. Wnioskowaliśmy przez booking o możliwość zwrotu pobranej zaliczki - przyszła odpowiedz, że obiekt wielce nie wyraża na to zgody. Zadzwoniliśmy zatem do samego obiektu- właściciel nie miał nic przeciwko oddaniu pieniędzy, ale problem polega na tym, że on tej zaliczki nigdy nie otrzymał!!! ( to sytuacja o której pisał wcześniej tutaj jeden z komentujących, że booking trzyma cala kasę dla siebie). Na maile booking odpowiada formułkami, nawet nie czytają wiadomości. Walka trwa, nie odpuszczę !!
1
avatar
sklepi 2 lata temu Obiecują zwrot środków za polecenia, potem nie zwracają. Na reklamację odpowiadają że nie zostały spełnione warunki (a zostały wszystkie zawarte w regulaminie promocji) ale nie mogą powiedzieć jakie bo ... jest RODO i chronią moje dane osobowe przede mną ŁaŁ ŁaŁ ŁAŁ
1
avatar
adriana 2 lata temu Kilkakrotnie rezerwowałam hotele przez booking.com służbowo. Ostatnio zarezerwowałam Central City Apartment w Niregyhaza i zdecydowanie nigdy więcej booking.com. Właściciel noc (dokładnie 21,25) przed wyjazdem anulował rezerwacji. Nie miałam możliwości odczytać email. Jak w dzień wyjazdu dzwoniłam do niego, żeby umówić się na spotkanie nawet nie wspomniał, że anulował rezerwację. Powód zawsze można sobie wymyślić ... kto sprawdzi... Zarezerwował zastępcze zakwaterowanie, bo o czym ja wiedziałam już dawno, problem coś znaleźć, które absolutnie nie odpowiadało naszym wymogom. Wycieczka była prezentem dla rodziców i skończyła się bardzo dużym rozczarowaniem. Nie wiadomo było, czy wracać 160 km z powrotem, czy przemęczyć się. Do booking.com 3 razy pisałam skargę, nawet nie odpisali. Jak to jest, że ja musiałabym zapłacić za anulowanie rezerwacji w przedwieczór wyjazdu a właściciel nie ponosi żadną karę???
1
avatar
kamilos 3 lata temu Brak odpowiedzi na reklamację (czekam już ponad 2 miesiące). Brak nagrody za udział w programie poleceń (obiecują zwrot 50 lub 60 PLN za zarezerwowanie hotelu z polecenia np. znajomego, ale to fikcja i mydlenie ludziom oczu). Od jakiegoś czasu przestali szanować klientów. Na szczęście jest wiele innych portali rezerwacyjnych. Nie polecam więc booking.com.
1
avatar
Emilia 3 lata temu W marcu znalazłam nocleg w Rzymie (6 dni) w ofercie bezzwrotnej. Zarezerwowałam i zapłaciłam. Byłam zadowolona i zakupiłam bilety lotnicze i wszystko dopięłam na ostatni guzik. Po 2 miesiącach otrzymuję maila, że obiekt anulował moją rezerwację i tyle. Dzwoniłam do nich i nic. Mówią, że im przykro, ale nic nie mogą zrobić. To jest niepoważne. Teraz muszę czekać na zwrot moich pieniędzy , lotu nie mogę odwołać i zostałam na lodzie. Nigdy więcej.
1
avatar
Pl 3 lata temu Zero wsparcia ze strony Booking.com jeżeli coś jest nie tak. Chwalą się swoim programem gemius - że niby możliwość późniejszego wymeldowania, welcome drinki - pic na wodę Cena podana na stronie nie zawsze jest ceną ostateczną. Jeżeli hotel pobiera płatność z karty kredytowej może coś doliczyć jako "prowizję banku" itp. Booking.com udostępnia dane karty kredytowej hotelom i zdarza się, że któryś z pracowników jednego z nich wykrada te dane (zdarzyła mi się taka sytuacja). Wtedy w magiczny sposób znikają pieniądze z karty. Na booking.com należy wybierać wyłącznie oferty bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
1
avatar
Arek 3 lata temu W przeciągu kilku lat współpracy jestem zdumiony w jak złym kierunku rozwija się booking.com. Mam tutaj na myśli m.in dodawanie nowych obiektów. Obecnie nie ma żadnej selekcji i weryfikacji. Obiekt można dodać pod różną , czasami niechlujną. Portal akceptuje zupełną dowolność. Dodanie np obiektu "Apartament w bloku osiedlowym koło sąsiadki z ósmego piętra z dwoma pokojami" - taka nazwa pewnie byłaby również możliwa do dodania. Dodawane są mieszkania w blokowiskach dumnie nazywane apartamentami. Uważam, że wprowadzanie do bazy takich obiektów to wprowadzenie gości szukających noclegi w błąd. Teraz również implementacja narzędzia tzw. booking button, który pozwala pozyskiwać z własnej strony hotelarza rezerwację ma być płatna! To kuriozum totalne. Nie polecam booking.com również ze względu na wysokie prowizje.
1
avatar
JolantaGomola54 1 rok temu Nie polecam i przestrzegam. Booking.com naraził mnie na duże koszty za odwołanie rezerwacji na święta grudniowe 2020 w Bergen/Norwegia. Rezerwacji dokonywałam w sierpniu ale nie pojawiła się ona na moim koncie więc byłam przekonana, że nie została przyjęta. Ponieważ jest pandemia to i tak bym tę rezerwację zaraz odwołała w październiku. Ale nie miałam jej na koncie więc byłam przekonana, że jej nie mam. Jakie było moje zdziwienie gdy w połowie grudnia moja karta została obciążona całą kwotą za 4 doby pobytu dla 3 osób (spora kwota). A rezerwacji na koncie nadal nie było. Zaczęłam korespondować z Booking.com (wiele maili, wiele osób, za każdym razem inna osoba z językiem polskim lub angielskim). Dopiero 1 dzień po terminie na bez kosztową anulację rezerwacja pojawiła się na moim koncie i dopiero wtedy mogłam ją formalnie anulować. Niestety obiekt zgarnął całą kasę (łatwy zarobek) i nie zamierza jej zwracać ani przenieść na inny termin (po pandemii). Booking.com nie bierze odpowiedzialności za techniczne błędy a wynajmujący jest pazerny. Nigdy więcej Booking.com! Proszę uważajcie na tego operatora! I uważajcie na obiekt KEYSER Apartment w Bergen-Norwegia.
0
avatar
zaneta 1 rok temu We wrześniu miałam rezerwację w Rzymie 5 dni w tym śniadanie. Na miejscu okazało się, że w weekend śniadanie muszę sobie sama zorganizować bo z powodu pandemii restauracja w weekend jest zamknięta. Hotel zobowiązał się do zwrotu pieniędzy (12 euro) za pośrednictwem bookingu. Obsługa klienta bookingu poinformowała mnie, że hotel dokonał zwrotu na potwierdzenie przesłał zrzuty tego przelewu i że w ciągu 24h otrzymam swoje pieniądze. Dziś już listopad pieniędzy jak nie było tak dalej nie ma. Codziennie piszę do nich w tej sprawie i albo nie odpowiadają wcale albo sporadycznie pytają o dane rezerwacji po czym sami mi je przesyłają jakbym się o nie pytała. To jakaś kpina, totalny brak kompetencji. Złodziejstwo!
0
avatar
Ma3stro86 2 lata temu Proszę przeczytać do końca, żeby każdy wiedział co może go spotkać, korzystając z Booking.com. Na wakacje zarezerwowałem pobyt dla mnie oraz rodziny w Mielnie. Hotel Planeta *** , pokój dla czterech osób, w cenie śniadanie, całość płatna z góry, za 4 noce 1800 zł. Po przybyciu, zanim wszedłem do pokoju, opłata klimatyczna 28 zł i opłata za psa (malutki York), 160 zł... a wiec zanim dostałem klucze ekstra dopłata 200 zl. To jest mało istotne, istotne jest to, że jak wszedłem już pokoju to okazało się, że to nie jest pokój dla 4 osób, tylko pokój z 4 łóżkami. 4 polowe łóżka, dla rodziny z małymi dziećmi, z malutką łazienką i malutka szafą bez czajnika, szklanek - czegokolwiek (dzieci 8 lat i 1,5 roku). W tym samym momencie poszedłem do recepcji, i powiedziałem, że to jakaś pomyłka, że taki pokój nie powinien być w ofercie dla rodzin z dziećmi. Pani w recepcji była bardzo miła i chciała zamienić nam pokuj, ale za dodatkowa opłatą na dwie noce o później znowu zmiana pokoju. Stwierdziłem wiece z rodziną, że wracamy do domu! Kolejne 300 km i kilka godzin jazdy z małymi dziećmi. Chcąc być w porządku, napisałem oficjalna rezygnacje z pobytu, licząc, że dogadam się jak ludźmi o odzyskam chociaż cześć pieniędzy, chociażby za niewykorzystane posiłki, wodę, prąd i sprzątanie pokoju. Oczywiście bezpośrednio w hotelu nic nie ugraliśmy. Postanowiłem wiec poprosić o pomoc Booking.com. Skontaktowałem się z nimi, wymieniliśmy kilka e-maili i... nic z tego. Stwierdzili, że niestety nie są w stanie pomóc, bo oferta zawarta na stronie była czytelna i przejrzysta. Taka otrzymałem pomoc, czyli żadną. przełknąłem wiec gorycz wyrzuconych pieniędzy w błoto (1800zl), ale postanowiłem chociaż wystawić opinie na temat całej zaistniałej sytuacji na stronie Booking.com. Opinie wystawiłem, i czekałem na jej zatwierdzenie. Po tygodniu dostałem informacje, ze opinia nie może zostać opublikowana bo zawiera nieprawidłowe treści (myślałem, że chodzi o kwoty, które wpisałem), poprawiłem wiec opinie i wystawiłem ponownie, ale po tygodniu nie było opinii na stronie hotelu. Napisałem więc ponownie do Booking.com, o co chodzi? Dostałem odpowiedz, że nie mam prawa do opinii bo nie skorzystałem z pobytu?! Można się domyślić co zacząłem czuć. Podsumowując okazało się, że zapłaciłem 1800 zł za nic, chcąc być w porządku, zrezygnowałem z pobytu, żeby hotel mógł sobie na moje miejsce kogoś znaleźć a za to dostałem kopa! I ani pieniędzy, ani opinii, tak mnie załatwił Booking.com. Nigdy więcej nie skorzystam och usług.
0
avatar
Ryszard 3 lata temu Wiele razy korzystałem z Bookingu i nie było żadnych problemów. Ostatnio jednak pomyliłem daty rezerwacji i nie uzyskałem żadnej pomocy z ich biura obsługi klienta. Kilka razy odpisali mi , że nie mogą znależć mojej rezerwacji (podałem im wszystkie niezbędne dane), a następnie nie odpisywali na moje e-maile. Na pomoc z ich strony nie można więc liczyć. Więcej nie będę rezerwował niczego przez Booking i ostrzegam wszystkich , że w razie problemów nie można na nich liczyć.
0
avatar
basiaG 3 lata temu witam. Chciałam dzis podzielic sie swoja opinia o booking - nie spotkalam sie z czyms takim... teraz wiem skad biora sie same dobre opinie . Przez booking zarezerwowalam apartament w Kijowie KievApartmentNow Maidan niestety otrzymałam apartament o zupelnie innej lokalizacji i niestety gorszy Apartament - był brudny posciel cuchnąca i brudne kołdry leżały w schodku na miotły , jedna posciel na dwie kołdry ... na klucz czekałyśmy godzine w deszczu.... szkoda pisac . Wystawiłam taka włąsnie opinie na jaka zasłużył ten apartamet . Jedna dobe przed wyjazdem podano mi inny adres zadzowniłam do booking aby to wyjasnic , niestety obsluga z infolinii nie potrafiła skontaktowac sie z obiektem mieli mi oddzownic , oczywiście bez odzewu... dzis otrzymałam email z booking ze mam skorygowac swoja opinie ... i oczywiscie opinia moja zostałą usunięta teraz wiem dlaczego obiekt ma 8,5 punktow jeszcze nadmienie ze apartament miał by delux za niemałe pieniądze ostanio rezerwowałam na aribnb i nigdy takiech sytuacji nie było to tez byłą moja ostania rezerwacja na booking - choćby dlatego ze usuneli opinie i wprowadzaja ludzi takim swiadomym zachowaniem w błąd nad opiniami napis " Opinie sprawdzone w 100% Prawdziwi Goście. Prawdziwe wyjazdy. Prawdziwe opinie." ta owszem ale te złe usunięte pozdrawiam
0
avatar
Kalinda 3 lata temu Czy dużo osób korzystało z miejsca w pokoju wieloosobowym na booking com? Jak to wygląda, da się przeżyć, czy raczej odradzacie?
0
avatar
piłkarz20 3 lata temu Szczerze mówiąc nie wiem skąd te negatywne opinie o booking.com, bo ile razy korzystałem z ich usług, to rzeczywiście znajdywałem najniższe ceny pokoi i wszystko przebiegało jak należy.
0
avatar
elixir 3 lata temu Niby reklamują się, że najlepsze ceny w sieci, a jak czasem szukałem noclegu to na stronie internetowej miejsca noclegowego było taniej niż u nich. Fakt, że czasem mają lepsze ceny niż na stronach hoteli, ale nie zawsze, trzeba zawsze sprawdzić gdzie się bardziej opłaci.
0
avatar
AS 3 lata temu Niestety z wielkim rozczarowaniem muszę stwierdzić, że firma jest bardzo nieprofesjonalna. Wzięłam ostatnio udział w promocji przyznawania dodatkowych punktów w programie Vitay za rezerwacje dokonywane w Booking.com z linku na stronie Orlenu. Punktów nie ma, a rozpatrywanie mojej reklamacji przez Booking.com (który nie przekazał stosownych danych Orlenowi) utknęło w martwym punkcie (nie mam odpowiedzi od firmy, pomimo wielokrotnie podejmowanych prób uzyskania wyjaśnień). Obługa klienta poniżej jakichkolwiek standardów.
0
avatar
Thomas 3 lata temu Rezerwacja hotelu - cene przy rezerwacji powinienem widziec przez 3 kroki to 353pln Cena z booking.com którą widziałem przez 2 kroki na ostatnim etapie się zmieniła - podwyższyła. na 383pln. Booking i hotel próbował coś wyjaśnić ale bezskutecznie. Booking wykorzystam następnym razem do poszukania jakiegos hotelu - lecz będe rezerwował bezpośrednio na recepcji hotelu
0
avatar
Franek 3 lata temu Zgadzam się, trzeba uważać na booking.com, czasem lepiej samemu poszukać noclegu, tam można na przykład znaleźć hotel, a następnie znaleźć samodzielnie jego stronę i tam zarezerwować nocleg. Sam tak robię i uważam to za najlepszą opcje
0
avatar
Pantera9 3 lata temu Booking.com to chyba najbardziej znana marka jeśli chodzi o hotele w Polsce. Jak to jest z nimi w rzeczywistości? Wybierałem nocleg na kilka tygodni przed planowaną datą i na kilka dni przed okazało się, że cena jest dużo wyższa, bo mieli jakieś tam błędy...
0
avatar
Maniek 3 lata temu Ktoś zamawiał pojedyncze łóżko w pokoju za pomocą booking? Trochę się obawiam jak to wygląda i czy to jest oki?
0
avatar
Riker 3 lata temu Uwielbiam u nich zamawiać pokoje, wszystko jest bardzo przejrzyste, prowadzą oceny każdego lokum co pomaga w wyborze. Polecam!
0
avatar
Aga1 3 lata temu Rezerwowałam apartament na booking com, cena była bardzo dobra i nocleg również okej.
0
avatar
Grzesiek 3 lata temu Trochę nie wiem skąd tyle krytyki do samego booking, skoro zazwyczaj to hotel anuluje rezerwacje. Sam wiele razy korzystałem i jestem zadowolony!
0
avatar
Kubi 3 lata temu Zamówiłem u nich miejsce w pokoju, wszystko bez problemów. Reklamują się że mają najniższe ceny, ale spotkałem się z sytuacjami, że na stronach hoteli ceny były jednak niższe.
0

Dodaj swoją opinię - zarejestruj się lub zaloguj się

Szybka rejestracja:

Twoja ocena:

O nas

Opinie.info.pl to portal z opiniami internautów o firmach, produktach, usługach. Dziel się opiniami, bierz udział w konkursach i dołącz do naszej społeczności