showroom.pl - czy warto?

Zapoznaj się z opiniami o showroom.pl

Zalety:

brak

Wady:

brak

Ocena

3/5

Promocje

Aktualnie brak promocji dla "showroom.pl". Sprawdź wkrótce!

Najnowsze opinie i skargi o "showroom.pl":

Jak dotychczas moje najgorsze doświadczenie zakupowe. Z tak rażącym brakiem profesjonalizmu, olewczym stosunkiem...
Zakupiłam w czerwcu 2021 w showroom.pl torbę tote bag Marc Jacobs. Po 1,5 miesiąca użytkowania kolor czarny zrobił...
Kupiłam buty Dolce & Gabbana za prawie 3000 zł po kilku tygodniach logowania z butów odkleiły się silikonowe...

Wszystkie opinie o showroom.pl (14):

avatar
Jan94 8 miesięcy temu Jak dotychczas moje najgorsze doświadczenie zakupowe. Z tak rażącym brakiem profesjonalizmu, olewczym stosunkiem do klienta i zerowym poczuciem się do odpowiedzialności jeszcze się nie zetknąłem, a zakupy na różnego rodzaju platformach z odzieżą luksusową robię od lat. Dwa tygodnie temu zamówiłem z SHOWROOM.PL torebkę od projektanta w super cenie z dodatkowym rabatem 25%. Po tygodniu czekania i zapewniania że przesyłka niedługo do mnie trafi dostałem informację o anulowaniu mojego zamówienia w związku z tym, że butik źle obliczył stany magazynowe. W ramach rekompensaty dostałem kolejny kod rabatowy na -25% (co jest żadnym zadośćuczynieniem, zwłaszcza że jest to standardowy rabat który pojawia się u nich cyklicznie). Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że torebka jest nadal dostępna na stronie pod tym samym linkiem, tylko w TRZY RAZY WYŻSZEJ CENIE. Ten sam produkt był też dostępny pod SIEDMIOMA INNYMI LINKAMI, które na prośbę konsultantki przesłałem jej w mailu. Kiedy zapytałem czy w obecnej sytuacji sklep nie powinien zachować się profesjonalnie i sprzedać mi torebkę w cenie którą pierwotnie zapłaciłem, usłyszałem że przekierują moją sprawę do centrali MIINTO. Po dwóch dniach dostałem od nich przeprosiny z kodem na -20%, którego oczywiście nie przyjąłem. Nie zadziałało nawet straszenie Rzecznikiem Praw Konsumenta. Po tym mailu kontakt ze sklepem się urwał. W dniu dzisiejszym wykonałem telefon do obsługi klienta sklepu, gdzie dowiedziałem się że nic oprócz rabatu nie są w stanie mi zaproponować. Jeśli ktoś spodziewa się doświadczenia zakupowego typu Farfetch, Selfridges czy Matches bardzo się rozczaruje. Nie dajcie się nabrać na ich wielkie przeceny. Produktu finalnie i tak nie zobaczycie.
0
avatar
PaulinaGotszlik 8 miesięcy temu Zakupiłam w czerwcu 2021 w showroom.pl torbę tote bag Marc Jacobs. Po 1,5 miesiąca użytkowania kolor czarny zrobił się brązowo brunatny wiec zgłosiłam reklamacje. Na rozpatrzenie reklamacji czekałam 2 miesiące, po upominających mailach otrzymałam informacje ze reklamacja nie może została uznana bo nie. Złożyłam reklamacje ponownie z tytułu rekojmi-ponowna odmowa. Produkt od września do dnia dzisiejszego czyli 8.11 znajduje się u sprzedawcy. Sprawa zgłoszona do UOK.
0
avatar
grażyna 9 miesięcy temu Kupiłam buty Dolce & Gabbana za prawie 3000 zł po kilku tygodniach logowania z butów odkleiły się silikonowe naszywki pożółkły, buty nie nadają się do noszenia. Brak jakiejkolwiek ścieżki reklamacyjnej nie ma kontaktu ze sprzedawcą na infolinii oczekiwałam 1godz. po czym zostałam rozłączona. Lakoniczna odpowiedź na wiadomość email. po 4 miesiącach oczekiwania odrzucono reklamację! Zmuszona jestem zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta . OMIJAJCIE TEN SKLEP !!!!!!!!
0
avatar
Megi 1 rok temu Polecam zakupy w sklepie. Botki Isabel Marant zamówione w sobotę dotarły w piątek. Czas oczekiwania na odpowiedz mailową -2 dni, mając na uwadze, że był to weekend zatem niedługi okres oczekiwania. Wszystko sprawnie i bez zarzutu.
0
avatar
oona 1 rok temu Odradzam zakupy w tym sklepie ze względu na bardzo utrudnioną procedurę zwrotu. Od tygodnia nie można dodzwonić się na infolinię. Na e-maile jak dotąd nikt nie odpowiedział. Tydzień temu zarejestrowaliśmy procedurę zwrotu towaru, do tej pory nie wysłano nam nam naklejki zwrotnej ani żadnego wyjaśnienia. Żałuję, że przed zakupami nie przeczytałam opinii o tym sklepie. Nigdy więcej!
0
avatar
Ell 2 lata temu Nie polecam. W moim przypadku płacąc za pełnowartościowy produkt otrzymałam uszkodzony towar. Pasek skórzany dotarł poobdzierany. Nie polecam.
0
avatar
Agata 3 lata temu Warunki na stronie dotyczące wymiany niejasne - przy zagranicznych projektantach dopiero przy próbie dokonania darmowej wymiary okazuje się, że nie jest to możliwe. Wcześniej klient wielokrotnie jest informowany o takiej możliwości, co okazuje się nieprawdą. Długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy, mimo informacji o sprawności tego procesu. Odpowiedź obsługi klienta w klimacie: "no nic na to nie poradzimy, tak jest i już".
0
avatar
Jolka 3 lata temu Jak najbardziej showroom.pl oferuje zwrot towaru jeśli nie spełni on twoich oczekiwań.
0
avatar
Franek 3 lata temu Czy ktoś mi powie jak jest z dostawą z showroom.pl? Jak by coś mi nie pasowało to mogę zwrócić? Boję się tak w ciemno kupować z nieznanego sklepu, a podobają mi się koszulki.
0
avatar
Pantera9 3 lata temu Sklep z ciuchami dla całej rodziny, robiłem u nich zakupy kilka razy i jestem zadowolony. Można wymienić towar jak się nie spodoba.
0
avatar
Riker 3 lata temu Mają darmową wymianę i zwrot do 14 dni za darmo, dlatego nie bałem się u nich kupić. Nie zawiodłem się na showroom nigdy.
0
avatar
Aga1 3 lata temu Podobało mi się u nich to, że mogłam kupić rzeczy dla siebie, męża a nawet dzieci i płacić za przesyłkę tylko raz.
0
avatar
Kubi 3 lata temu Ceny takie sobie, zamówiłem ostatnio kilka rzeczy, ale szału nie ma.
0
avatar
antra 5 lat temu Oprócz ubrań dla siebie i dzieci, mają też fajne kosmetyki
0

Dodaj swoją opinię - zarejestruj się lub zaloguj się

Szybka rejestracja:

Twoja ocena:

O nas

Opinie.info.pl to portal z opiniami internautów o firmach, produktach, usługach. Dziel się opiniami, bierz udział w konkursach i dołącz do naszej społeczności