Zalando - czy warto?

Zalando to sklep, który oferuje sprzedaż odzieży, butów, bielizny, oraz galanterii online. Sklep cieszy się bardzo dużą popularnością wśród internautów. Oferuje on bardzo dobre produkty w różnej kategorii cenowej zarówno dla kobiet, dzieci jak i mężczyzn. Nie da się ukryć, że każda kobieta lubi mieć w swojej szafie piękne i modne ubrania, których w Zalando nie brakuje. Szeroki wybór ubrań, kolorów, modeli i marek może wprawić nas o pozytywny zawrót głowy. W serwisie możemy również znaleźć wiele ekskluzywnych marek w atrakcyjnych cenach. Wielkim plusem sklepu jest 100- dniowe prawo zwrotu, duże kupony rabatowe, oraz darmowa wysyłka i zwrot.

Zalety:

- Szeroki wybór odzieży, butów, bielizny, oraz dodatków
- Możliwość wyboru koloru, fasonu, długości itp. ubrań
- Przedział cenowy
- Wiele ekskluzywnych marek
- Częste kupony rabatowe
- Darmowa wysyłka
- 100 – dniowe prawo zwrotu
- Darmowy Zwrot

Wady:

brak

Ocena

4/5

Promocje

Aktualnie brak promocji dla "Zalando". Sprawdź wkrótce!

Najnowsze opinie i skargi o "Zalando":

Do tej pory raczej nie miałam zastrzeżeń do obsługi i zakupów na stronie Zalando, jednak moje ostatnie zamówienie...
Dobrze do czasu... Problemy zaczynają się w momencie, gdy coś trzeba załatwić z działem obsługi klienta....
Drogie zalando, będę niesamowicie wdzięczna jak w końcu odzyskam od was swoje pieniądze! Zamówienie z 29.11 do...

Wszystkie opinie o Zalando (40):

avatar
MR 1 rok temu Do tej pory raczej nie miałam zastrzeżeń do obsługi i zakupów na stronie Zalando, jednak moje ostatnie zamówienie to koszmar. Buty zamówione 14.03.2021 na Zalando ale wysyłane przez partnera Nike. Do tej pory nie mam ani butów ani pieniędzy 319,99zł. Na infolinii ciągle mnie zbywają, nikt nie jest tam w stanie nic zrobić żeby sprawa ruszyła, ciągle zasłaniają się tym że to Nike musi anulować zamówienie a Nike z kolei nic nie wie. Konsultanci są niekompetentni oraz nieuprzejmi, jedna z pań bezczelnie powiedziała że mogę sobie z tym iść gdzie chce a ona i tak nic zrobić nie może. Mnie jako klienta nie interesują rozliczenia Zalando z ich partnerami, pieniądze były wpłacone do Zalando i to od nich oczekuje zwrotu, niestety trafiam na beton...
0
avatar
Anonim 2 lata temu Dobrze do czasu... Problemy zaczynają się w momencie, gdy coś trzeba załatwić z działem obsługi klienta. Konsultanci są niekompetentni i nieprzyjemni (stała postawa, zero otwartości względem klienta). Wprowadzili mnie w błąd a wewnętrzne procedury pozbawiły mnie 100dniowego prawa do darmowego zwrotu.
0
avatar
Schannon 2 lata temu Drogie zalando, będę niesamowicie wdzięczna jak w końcu odzyskam od was swoje pieniądze! Zamówienie z 29.11 do dnia dzisiejszego ani produktu, ani pieniędzy, nikt nie jest w stanie zlokalizować paczki, poprosiłam o zwrot pieniędzy, niestety ich nie dostanę, bo nie wiadomo czy paczka jest w dostarczeniu do mnie czy wraca do magazynu. Na infolinii jestem za każdym razem zbywana, nikt nie wie gdzie paczka i każdy mówi, że napiszę wiadomość w tej sprawie i wróci do mnie z informacją i za każdym razem cisza. Dziękuję bardzo dzięki wam 3 osoby nie dostały swojego prezentu na Mikołaja, a aja nadal nie mogę się doprosić o swoje pieniądze.
0
avatar
packa 2 lata temu 7 maja 2019 roku dokonałam zakupów w internetowym sklepie Zalando na kwotę 2015,19 zł.(nr zamówienia (10906028457760) 28 maja zwróciłam pierwsza paczkę z tego zamówienia-dwie pary spodni, dwie pary butów sportowych i okulary słoneczne. Do tej pory nie otrzymałam na konto zwrotu moich pieniędzy za jedna parę spodni (Weekday Serena trousers)tj 143,10 zł . 25 czerwca odesłałam drugą paczkę z rzeczami z tego samego zamówienia na kwotę 822,15zł. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Od 7 września , czyli od daty złożenia oficjalnej reklamacji walczę z Zalando o zwrot moich pieniędzy. Jakie jest moje konsumenckie prawo? Jakie kroki powinnam podjąć by odzyskać moje pieniądze wraz z odsetkami. Od 7 września próbuje wyjaśnić tę sprawę z firmą Zalando. Korzystam z infolinii reklamacyjnej dla konsumentów oraz wysyłam wiadomości mailowe. Za każdym razem otrzymuję gotowe maszynowe odpowiedzi , że dział reklamacji rozpatruje moją sprawę. Od złożenia pierwszej reklamacji (wysłałam ją zarówno do oddziału polskiego jak i niemieckiego w języku angielskim) minął już prawie miesiąc. Czy niemiecka firma ma inne prawa niż firma polska, gdzie czas rozpatrzenia reklamacji to zawsze 14 dni. Zwróciłam produkty na podstawie regulaminu sklepu Zalando.
0
avatar
Julia999 2 lata temu Dostawa do punktow odbioru - odradzam, nie ma zadnej gwarancji i kurier decyduje czy w ogole paczka zostanie dostarczona. W Zalando nie ma s kim rozmawiac na ten temat... zero odpowiedzialnosci. Dzial obslugi klienta pozostawia wiele do zyczenia - zero realnej pomocy, tylko strata czasu. Mam problem ze zwrotem naleznosci za zwrocony towar - nikt nie ma pojecia dla czego, tylko ciagle odpowiadaja ze sprawa jest przekierowana do dzialu ksiegowosci, a dalej - nic... Obsluga na infolinii potrafi po prostu zamknac rozmowe w bardzo nieuczciwy sposob. Odradzam!!!
0
avatar
ka 2 lata temu Beznadzieja. Złożyłam trzy zamówienia. Żadne nie dotarło. A obsługa sklepu wmawiała mi, że zwróciłam towar. No niestety, nawet żadnego z nich nie miałam okazji odebrać. Porażka
0
avatar
Justyna312 2 lata temu Ostatnio zamówiłam sukienkę w Zalando, było to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu. Przesyłka dotarła bardzo szybko. Jednak po otworzeniu paczki przeżyłam szok ! Otrzymałam sukienkę bez metki, o intensywnym zapachu perfum poprzedniej właścicielki, zmechaconą pod pachami. Co gorsza... o lekkim zapachu potu pod pachami. To dla mnie nie do przyjęcia, że taka renomowana i światowa firma jak Zalando robi takie rzeczy ! W regulaminie sklepu widnieje informacja, że nie przyjmują ubrań ze śladami użytkowania/noszenia. A jednak okazało się, że nie tylko przyjęli ale także wysłali kolejnej osobie. Złożyłam reklamację, bez żadnego problemu otrzymałam zwrot pieniędzy. Kontakt ze sklepem, obsługa klienta też ok, wszystko przebiegało sprawnie. Jednak mimo tego piszę negatywną opinię, ponieważ to co mnie spotkało w Zalando to skandal ! Nie spodziewałam się takiej sytuacji po żadnym sklepie internetowym, a spotkało mnie to w sklepie tak renomowanym jak Zalando!
0
avatar
Klaudiaxxx 2 lata temu Bardzo polecam zalando, rewelacja. Szybka dostawa, genialna obsługa. Reklamacja została uznana (2 pary vansow) i pieniądze w szybkim czasie wpłynęły na konto, będę polecała wszystkim znajomym ten sklep :)
0
avatar
walczak2 3 lata temu Moja żona zrobiła tam zakupy i przesyłka doszła błyskawicznie. Coś jej nie pasowało, to odesłała i dostałą zwrot bez problemu, wydaje się, że sklep godny polecenia.
0
avatar
Qamyk 3 lata temu Nie raz słyszałam niepochlebne opinie na temat zalando, jednak postanowiłam sama się przekonać. Teraz żałuje. Zamówienie na kwotę niespełna 1300 złotych dla serwisu zalando najwidoczniej jest zbyt drobnym, żeby postanowić je doręczyć. Brak podanego numeru telefonu został potraktowany jako brak całkowitych danych kontaktowych i niemożliwość doręczenia paczki. Oczywiście nie podanie numeru telefonu jest moim błędem, jednak gdy tylko zauważyłam to niedopatrzenie, skontaktowałam się z obsługa klienta zalando. Zapewniono mnie, że numer kontaktowy został wprowadzony do systemu i jutro otrzymam paczkę. Jednak nie zobaczyłam ani kuriera, ani paczki, za to pojawił się mail na poczcie, że paczka została zwrócona do magazynu w Berlinie. Na zwrot płatności mam sobie czekać do dwóch tygodni, aż kolejna znudzona pani w biurze będzie potrafiła to zrobić. Patrząc na poprzednia rozmowę z biurem obsługi klienta i jej rezultaty - nie dziwi mnie to ;) Chciałam mieć wygodę i nie jeździć po galeriach, a mam za to same problemy. Zastanówcie się przed zamówieniem, na ile cenicie swój czas i pieniądze. Czy warto się szarpać z zalando, czy może jednak odwiedzić uprzejma ekspedientkę w galerii?
0
avatar
Kalinda 3 lata temu Ciuchy z zalando są modne i wygodne, złożone zamówienia dość szybko wysyłane. Zwrotów można dokonać bez problemu, a to ważne, bo przecież nie zawsze coś idealnie pasuje.
0
avatar
Sarius 3 lata temu Jestem zadowolony z zamówienia na zalando. Szybka wysyłka, jeszcze lepszy sklep internetowy, polecam!
0
avatar
Armag 3 lata temu Niestety moje zamówienie w Zalando było realizowane bardzo długo, a szkoda, bo asortyment mają całkiem niezły.
0
avatar
pegaz 3 lata temu Zawsze jak kupuje na zalando to udaje mi się znaleźć modne rzeczy w dobrych cenach. Wiele promocji i zniżek z których można skorzystać jak się postara.
0
avatar
szkolny 3 lata temu Robiłem zakupy na zalando kilka razy, ceny bardzo dobre, polecam!
0
avatar
arvo 3 lata temu Nieodpowiedni rozmiar to nie problem. Podczas kupowania na zalando już się przyzwyczaiłem do tego, że coś może nie pasować i po prostu odsyłam i proszę o inny rozmiar. To nic nie kosztuje :)
0
avatar
Pinki555 3 lata temu Niestety ostatnio jak zamawiam z zalando, to paczki są wysyłane z dużym opóźnieniem. Wcześniej się to nie zdarzało, mam nadzieje że się poprawi.
0
avatar
Dex 3 lata temu OStatnio jadać drogą nad morze widziałem wielki magazyn Zalando, na prawdę robi wrażenie! Teraz jetem pewien, że mają bardzo dużo ciekawych produktów w swojej ofercie i jest to poważna firma, a nie jakaś mała podróba.
0
avatar
Madamecianel 3 lata temu DRAMAT! Złożyłam zamówienie, które od razu opłaciłam a po pięciu dniach nic. Patrzę na swoje konto a tu część rzeczy została anulowana z kolei pozostała część wysyłki miała dotrzeć z dużym opóźnieniem. Reakcja obsługi? Zero zadośćuczynienia, żadnych zachęcających promocji. Nic. Po prostu tragedia. Jak tak duża platforma może sobie na coś takiego pozwolić? Nie rozumiem kompletnie.
0
avatar
blindek 3 lata temu Na zalando są świetne promocje! Można na kilkanaście złotych kupić na prawdę ładny ciuch.
0
avatar
Szybki 3 lata temu Jak zamówiłem za duże spodnie z zalando to nie było problemów ze zwrotem. Ostatecznie wymieniłem na mniejszy rozmiar.
0
avatar
Jolka 3 lata temu Skorzystałam z kuponu rabatowego na Zalando i za grosze kupiłam ubranka dla siebie i męża. Polecam bardzo robić zakupy w Zalando.
0
avatar
Magdalena 3 lata temu Produkty wysokiej jakości,szybka darmowa przesyłka i zwrot, bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie. Moja opinia na temat tego sklepu jest jak najbardziej pozytywna.
0
avatar
Niunia 3 lata temu Ostatnio wzięłam kilka rzeczy, ale większość nie pasowała rozmiarowo. Dobrze, że wysyłka i zwrot są darmowe, to wszystko odbyło się bez dodatkowych kosztów.
0
avatar
Kreczi 3 lata temu Do tej pory wszystkie zamówienia były oki. Miał ktoś kiedyś problem z przesyłką? Już kilka dni to trwa i dalej nie ma paczki.
0
avatar
folks 3 lata temu Zamówiłem tam buty, kiedy rozmiar nie pasował, mogłem bezpłatnie wymienić na większy rozmiar.
0
avatar
Ania 3 lata temu Dużą zaletą Zalando jest możliwość bezpłatnego zwrotu, dlatego polecam wszystkim. Moje doświadczenia są bardzo pozytywne, a jakie są Wasze wrażenia?
0
avatar
Tix 3 lata temu Polecam wszystkim którzy chcą kupić swojej dziewczynie coś pięknego i nie zbankrutować :P Oczywiście znajdziecie tutaj również drogą biżuterię, ale ja kupowałem tutaj tylko srebro. Ktoś może powiedzieć coś więcej o innych produktach?
0
avatar
cold 4 lata temu Zamawiałem ostatnio odzież na Zalando i moja opinia jest pozytywna - szybka wysyłka, jeden produkt oddałem bo okazał się za mały - bezproblemowy zwrot. Polecam zakupy w Zalando
0
avatar
emkaXo 4 lata temu Zamówiłam ostatnio kilka rzeczy, ale niestety wszystkie musiałam zwrócić, bo rozmiary nie zgadzały się z metką. Dobrze, że chociaż wysyłka i zwrot są darmowe. :)
0

Dodaj swoją opinię - zarejestruj się lub zaloguj się

Szybka rejestracja:

Twoja ocena:

O nas

Opinie.info.pl to portal z opiniami internautów o firmach, produktach, usługach. Dziel się opiniami, bierz udział w konkursach i dołącz do naszej społeczności